Największa w Polsce sieć handlowa "Biedronka" podpisze dzisiaj umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej - ujawnia "Dziennik Gazeta Prawna".
Wzorem Francji, gdzie jednym ze sponsorów jest "Carrefour", grupa sklepów spożywczych postanowiła do 2014 r. związać się z piłkarską reprezentacją Polski.
Nasza kadra nie ma obecnie dobrych wyników, ale magnesem jest turniej Euro 2012. Sponsorzy liczą, że popularność piłki nożnej i reprezentacji będą rosły w miarę zbliżania się terminu imprezy.
Nieoficjalnie, gazeta podaje kwotę 2 mln zł rocznie, jaką firma musiała zagwarantować w zamian za prawo bycia jednym ze sponsorów naszej narodowej jedenastki. W kolejce czekają już inne przedsiębiorstwa, chcące się reklamować we współpracy z PZPN.
Nieoficjalnie, gazeta podaje kwotę 2 mln zł rocznie, jaką firma musiała zagwarantować w zamian za prawo bycia jednym ze sponsorów naszej narodowej jedenastki. W kolejce czekają już inne przedsiębiorstwa, chcące się reklamować we współpracy z PZPN.
Przyszłoroczne kontrakty sponsorskie mogą dać związkowi nawet 15 mln zł. Ale kwota ta nie pokryje prawdopodobnie nawet kosztów administracji, które w 2009 r. wyniosły 18 mln zł - kończy "Dziennik Gazeta Prawna".(PAP)
No comments:
Post a Comment